woensdag 28 oktober 2009

Spoor passen

Beste modelspoor fans,

Even een korte update: gisteravond heb ik voor het eerst het 2 sporig deel uitgelegd in de vloer van de kamer. Zo kon ik zien of het allemaal een beetje past. Veel klopte, maar toch denk ik dat de het zijlijn spoor wat dichter bij het hoodspoor moet komen. Anders wordt de breedte links van het ontwerp wel 130 cm . Ik wil eigenlijk terug naar 120 cm.

Het middendeel met 60 cm is OK

Het rechterdeel past in 95 cm. Dat is dus ook goed.

Bijgaand 2 foto's.



Het binnenspoor is niet helemaal correct in de linker bovenhoek van de foto. Ik heb nog miet alle spoor binnen. De bochten worden dus rechtgetrokken.



Dit is het station deel met de zijlijn aftakking

Ook heb ik snel even de Delta 4F aangesloten en al het materieel laten lopen. Ging prima met 1 aansluiting. Een hele geruststelling.

Morgen ga ik de tafel inmeten, zodat ik binnenkort met het frame kan starten. Dan gaat het echt beginnen. Heb daar wel zin in.

Groet, Michaël

Geen opmerkingen:

Een reactie posten