zondag 3 januari 2010

Voortgang onderbouw II

Beste Modelspoorfan,

Allereerst wens ik jullie vanaf deze plek een heel goed, gelukkig, gezond, succesvol en modelspoorvol 2010 toe.

Het is al weer een tijdje geleden dat ik jullie heb bericht voor de voortgang van mijn modelspoorbaan. Door drukte op mijn werk en voor de kerst thuis is er niet zoveel van gekomen. Maar de laatste dagen heb ik de onderbouw gereed gemaakt. Zie bijgaande foto's



Station & stad Mittelbrücke


Stroomdal


Halte-hoek


Overzicht


Zoals jullie zien heb ik de diverse delen een naam gegeven, in plaats van linkerdeel, rechterdeel enz. Voor de volledigheid:
  • Station & stad Mittelbrücke = linkerdeel
  • Stroomdal = middendeel, opmerking: er moet nog een naam komen voor de stroom/beek. Wie durft?
  • Halte-hoek = rechterdeel, opmerking: ook hier wordt later nog een naam toegevoegd.

De volgende stap is om nogmaals de baan uti te leggen, zodat ik er helemaal zeker van ben dat alles past op de onderbouw. Ook kan ik dan de laatste stukken rails gaan bestellen.

Groet, Michaël

1 opmerking:

  1. Hallo Michaël

    Ik ben zelf een (her)startende modelsporende Groninger, ook woonachtig in Drenthe.
    Heb weinig modelspoor kennis, moet dus ook via lezen en zoeken op het net informatie vergaren.

    Heb met aandacht je verslagen tot nu gelezen.
    Het is duidelijk te lezen en zal je dus bliijven volgen.

    Wens je veel succes met de volgende stappen, en hoop dat je met het zelfde plezier als bouwen je verschaft ook blijft bloggen.

    Vriendelijke groet, Marten

    BeantwoordenVerwijderen